Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фарове с лупи за Алфа ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с фарове с лупи за Алфа ромео 156

    Мой приятел продава алфа на части ,която имаше фарове Carrelo с лупи.Купих ги и в неделя ги сложих на моята кола.Старите ми фарове бяха с ксенон 6000К .Едвам вкарах ксеноновите крушки в новия фар с лупата.Нямаха и габарати.Прехвърлих габаритите от старите ми фарове.Външно изглеждат чудесно ,но светят много лошо(нищо не може да се види).На предишната кола са били с крушки без ксенон, момчето от което ги купих каза че дори не ги е виждал как светят.Трябва ли да се настроят по някакъв начин? Правят хубав лъч когато паркирам зад някоя кола ,но вчера когато се стъмни и покарах колата не осветяваха пътя.Незнам дали може да е от крушките или от самите лупи.Дайте съвети какво да направя.Качвам снимки на фарове и мястото за крушката.
    Attached Files

  • #2
    В този им вид няма да светнат никога, трябва да се отворят и да се наместят наново, захвата на крушката също се доизкусурява, защото така крушката не ляга достатъчно навътре и не е на фокус.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      В този им вид няма да светнат никога, трябва да се отворят и да се наместят наново, захвата на крушката също се доизкусурява, защото така крушката не ляга достатъчно навътре и не е на фокус.
      Можеш ли да ми обясниш какво точно трябва да се направи?Благодаря

      Comment


      • #4
        Снимки на фаровете

        Снимки на фаровете
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Отваряш фаровете, намисташ лупите да светяткъдето трябва спрямо дългите, ако има нужда се пили дъното на рефлектора на късите за да легне добре лупата, после затваряш и си свиркаш. Ако не излязат отзад достатъчно се прави една другафантасмагория и се ползва оригиналното захващане на крушката. Крушките трябва да си легнат на леглото в рефлектора на лупата, а масово се прави грешка там и не ляга добре, съответно не са на фокус и не светят с целия си потенциал.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Отваряш фаровете, намисташ лупите да светяткъдето трябва спрямо дългите, ако има нужда се пили дъното на рефлектора на късите за да легне добре лупата, после затваряш и си свиркаш. Ако не излязат отзад достатъчно се прави една другафантасмагория и се ползва оригиналното захващане на крушката. Крушките трябва да си легнат на леглото в рефлектора на лупата, а масово се прави грешка там и не ляга добре, съответно не са на фокус и не светят с целия си потенциал.
            Имаш предвид ,че в момента лупата не е наместена добре.Това са моите крушки в момента и мисля,че наистина не могат да влязат както трябва.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Чакай сега, това прилича на Н7 крушка, а тия лупи са за Н1.
              На снимките също виждам че лупите са завъртяни на някъде, т.е. не са хоризонтирани, пробвай да ги заръртиш на първо време с права отвертка, заставаш срещу стена и ги въртиш докато станат в една права линия. След това светваш дългите, вероятно оригиналните дълги ще светят в космоса, ако не те устройва ги отваряш и ремонтираш.
              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 20:52.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Колеги да се вмъкна в темата,аз съм със 156 обикновинни фарове.Защо шофьорския фар не мога да настройвам височината на светлината.Ръчно не става с,електрически също.С десния нямя проблеми.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NewAlfa Покажи съобщение
                  Колеги да се вмъкна в темата,аз съм със 156 обикновинни фарове.Защо шофьорския фар не мога да настройвам височината на светлината.Ръчно не става с,електрически също.С десния нямя проблеми.
                  Виж дали е закопчано моторчето за рефлектора, завърташ леко и издърпваш назад, излезе ли без да му накланяш гъза значи не е закопчано. Там е едно ябълковидно закопчаване, за да се откачи се накланя дупето (откъм буксата, образно казано) надолу, съответно закопчаването е по обратния ред, само трябва да придърпаш рефлектора малко назад някакси (примерно да придърпаш крушката на дългите).
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Виж дали е закопчано моторчето за рефлектора, завърташ леко и издърпваш назад, излезе ли без да му накланяш гъза значи не е закопчано. Там е едно ябълковидно закопчаване, за да се откачи се накланя дупето (откъм буксата, образно казано) надолу, съответно закопчаването е по обратния ред, само трябва да придърпаш рефлектора малко назад някакси (примерно да придърпаш крушката на дългите).
                    Благодаря колега

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Чакай сега, това прилича на Н7 крушка, а тия лупи са за Н1.
                      На снимките също виждам че лупите са завъртяни на някъде, т.е. не са хоризонтирани, пробвай да ги заръртиш на първо време с права отвертка, заставаш срещу стена и ги въртиш докато станат в една права линия. След това светваш дългите, вероятно оригиналните дълги ще светят в космоса, ако не те устройва ги отваряш и ремонтираш.
                      Благодаря и аз .Отивам да взема едни нови крушки и да пробвам.Какви да бъдат ,колко келвина и вата?

                      Comment


                      • #12
                        Н1, ватовете според баластите 35 или 55W, аз лично предпочитам 4300К защото най-вършат работа и в мъгла, също и е най-близката до дневната светлина, някой 5000К, там вече според това как искаш да ти свети.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          1

                          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          Н1, ватовете според баластите 35 или 55W, аз лично предпочитам 4300К защото най-вършат работа и в мъгла, също и е най-близката до дневната светлина, някой 5000К, там вече според това как искаш да ти свети.
                          Станаха супер. Сложих 5000К ,след 5 сваляния и качвания най накрая ги направих.Жив и здрав колега!

                          Comment

                          Working...
                          X